Cookies

Náš web potřebuje pro přizpůsobení obsahu a analýzu návštevnosti váš souhlas. Souhlas vyjádříte kliknutím na tlačidlo "OK". Více informací
Svúj souhlas můžete odmítnout zde.

Aktuality

Lékárna Dr.Max má první image kampaň od Ogilvy

6. 9. 2016

Letos v únoru měla svojí první TV kampaň síť lékáren Benu. Nyní přichází s první image kampaní také konkurenční Dr.Max, který má víc než dvojnásobný počet lékáren. 

Reklama běží od 1.září a má být oslavu lékárnické profese, agentura Ogilvy ji pojala s mírnou nadsázkou. Dosud se přitom značka ve svých kampaních orientovala výhradně na produkty. Vloni například prezentovala věrnostní kartu. Nová kampaň ukazuje mnoho rolí, které v životech pacientů sehrává osobnost lékárníka. Delší verze spotu je určena pro digitální kanály.

"Přemýšleli jsme o jakémkoli konceptu, který by byl nosný pro delší období. A že nakonec vznikl spot zaměřený na image a ne na produkty - i když obojí se dá kombinovat - to je výsledek poměrně široké diskuse, kterou jsme o podobě finálního scénáře vedli", říká marketingový ředitel Dr.Max Daniel Lemer.
Novou kampaní podle něj značka oslovuje nově i mladší publikum - maminky nebo zájemkyně o dermokosmetiku. V kategoriích "baby" a "beauty" chtějí být lékárny Dr.Max v budoucnu mnohem aktivnější než dosud. Původní koncept image kampaně vznikl před časem u sesterské sítě na Slovensku, v Česku se ho podařilo dále rozvinout. V obou verzích, české i slovenské, je hlavním představitelem muž. Na obou pracoval tentýž režisér i produkční tým. Natáčelo se v lékárnách Dr.Max v Nových Butovicích a Poděbradech. Po několikaměsíčních přípravách scénáře a castingu následovaly tři natáčecí dny a dva týdny postprodukce. Produktovou komunikací lékárny Dr.Max neopouštějí. Většina reklamních investic stále bude mířit do podpory konkrétních výrobků.

 

Zdroj: marketingsales.tyden.cz